
Bartosz Prokopowicz
Head of Q-Commerce
Glovo Polska
Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych korporacjach oraz... własnych startup’ach. Biznesowe umiejętności rozwijane przez 8 lat w Procter&Gamble przekuł w rozwój Clinichunter.com - startup’u z branży turystyki medycznej. Tuż przed dołączeniem do Glovo pracował jako Head of E-Commerce w Aegon Polska. Od 2021 r. rozbudowuje najszybciej rozwijającą się platformę delivery w Polsce, skupiając się na rewolucjonizującym codzienne zakupy Q-Commerce. Na boisku do koszykówki nie ma sobie równych, chociaż to railfanning pozwala mu się naprawdę odstresować.
Bierze udział w sesjach:
-
Power of e-commerce
- Cyfrowa przyszłość zakupów oczami liderów
- Doznać metaversum, czyli e-commerce w nieustającej ewolucji
- Wygodna ścieżka zakupów, wygodne płatności, wygodna dostawa
- Dark stores zmieniają oblicze miast i e-handlu
- Liveshopping napędza sprzedaż online
- E-sklep z dobrym regulaminem i promocją
Power of e-commerce
- Żaneta Drzazga - dyrektor departamentu rolno-spożywczego, Europa Środkowo-Wschodnia, Business France, Ambasada Francji w Polsce
- Jakub Giermasiński - Digital Commerce Lead, Accenture w Polsce
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, dlahandlu.pl
- Michał Krowiński - współzałożyciel, dyrektor operacyjny, LISEK.APP
- Mikołaj Piaskowski - counsel, Baker McKenzie
- Bartosz Prokopowicz - Head of Q-Commerce, Glovo Polska
- Kay Weber - Services Delivery Director, Commerce Cloud, Salesforce
- Marek Złakowski - dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji, Jeronimo Martins Polska