Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

B C D G H J K L M N O P R S Ś T W Z Ż
Edyta Kochlewska

Edyta Kochlewska

redaktor

Grupa PTWP

Bierze udział w sesjach:

  • Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna

    • Scenariusze dla polskiej branży spożywczej na czas zawirowań geopolitycznych
    • Rynkowe konsekwencje drożejących surowców i wojny po sąsiedzku
    • Zielony Ład, zmiany proklimatyczne, zrównoważone strategie
    • Przetasowania trendów biznesowych i konsumenckich: czyli rozwój w cieniu inflacji
    • Kryzys to nie tylko wyzwania, ale także możliwości

    Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna

    • Jakub Borowski - główny ekonomista, Credit Agricole Bank Polska SA
    • Marika Knorr - Head of Sustainability and Communication, CCL Label
    • Edyta Kochlewska - redaktor, Grupa PTWP
    • Adam Manikowski - wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający, Żabka Polska, Grupa Żabka
    • Kacper Nosarzewski - członek zarządu, Polskie Towarzystwo Studiów nad Przyszłością, partner, 4CF
    • Paweł Nowak - prezes, Goodvalley, producent marki, Dolina Dobra
    • Marian Owerko - prezes zarządu, Bakalland SA
    • Robert Wawro - dyrektor operacyjny, Grupa Maspex, członek zarządu, CEDC International Sp. z o.o.
  • Nowy handlowy ład

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Nowy handlowy ład

    • Czym żyje branża: system kaucyjny, kryzys energetyczny, presja płacowa
    • Czas wyzwań, czas możliwości: handel zawsze otwarty na zmiany
    • Wygodny konsument w czasach inflacyjnego tornado
    • Dwa miliony nowych konsumentów i pracowników
    • Franczyza: nowe uregulowania prawne i biznesowe

    Nowy handlowy ład

  • Power of e-commerce

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Power of e-commerce

    • Cyfrowa przyszłość zakupów oczami liderów
    • Doznać metaversum, czyli e-commerce w nieustającej ewolucji
    • Wygodna ścieżka zakupów, wygodne płatności, wygodna dostawa
    • Dark stores zmieniają oblicze miast i e-handlu
    • Liveshopping napędza sprzedaż online
    • E-sklep z dobrym regulaminem i promocją

    Power of e-commerce

POWRÓT