
Jakub Giermasiński
Digital Commerce Lead, Accenture w Polsce
Jakub Giermasiński posiada ponad 15-letnie doświadczenie w technologii, szczególnie w obszarze wdrożeń na dużą skalę. Podążał ścieżką od dewelopera, przez architekta do prowadzenia projektów transformacyjnych w branży telekomunikacyjnej i detalicznej. Obecnie kieruje działem Digital Commerce w ramach Salesforce Business Group. Jakub posiada tytuł magistra Politechniki Warszawskiej i łączy doświadczenie techniczne i branżowe w celu dostarczania innowacyjnych rozwiązań.
Bierze udział w sesjach:
-
Power of e-commerce
- Cyfrowa przyszłość zakupów oczami liderów
- Doznać metaversum, czyli e-commerce w nieustającej ewolucji
- Wygodna ścieżka zakupów, wygodne płatności, wygodna dostawa
- Dark stores zmieniają oblicze miast i e-handlu
- Liveshopping napędza sprzedaż online
- E-sklep z dobrym regulaminem i promocją
Power of e-commerce
- Żaneta Drzazga - dyrektor departamentu rolno-spożywczego, Europa Środkowo-Wschodnia, Business France, Ambasada Francji w Polsce
- Jakub Giermasiński - Digital Commerce Lead, Accenture w Polsce
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, dlahandlu.pl
- Michał Krowiński - współzałożyciel, dyrektor operacyjny, LISEK.APP
- Mikołaj Piaskowski - counsel, Baker McKenzie
- Bartosz Prokopowicz - Head of Q-Commerce, Glovo Polska
- Kay Weber - Services Delivery Director, Commerce Cloud, Salesforce
- Marek Złakowski - dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji, Jeronimo Martins Polska