Jan Sałata
dyrektor generalny
PSH Nasz Sklep SA
Bierze udział w sesjach:
-
Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- Demokratyzacja konsumpcji, czyli taniej w czasach wysokich cen
- Gdzie i jak chce kupować klient, czyli format idealny
- E-commerce – technologia buduje wygodne nawyki
- Jak daleko można spersonalizować ofertę i zlojalizować klienta?
- Co sprzedaje: cena, promocja czy opakowanie?
- Rola influencerów w budowaniu wizerunku marki
- Wyzwania szefów firm FMCG w czasach ekonomicznej i emocjonalnej huśtawki
Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- Bartek Bobczyński - Partner, Marketing & Commerce Leader, Deloitte Digital
- Janusz Byliński - prezes zarządu, Bronisze
- Katarzyna Konkel - CEO, Omnisense
- Krystian Krystoforski - manager ds. marketingu i PR, Oryginalny Sok
- Jan Sałata - dyrektor generalny, PSH Nasz Sklep SA
- Michał Tykarski - Business Development Director, Shopee Poland
- Anna Wrona - dziennikarz, portalspozywczy.pl