Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

B C D G H J K L M N O P R S Ś T W Z Ż
Katarzyna Konkel

Katarzyna Konkel

CEO

Omnisense

Socjolożka, strateżka, ekspert badań jakościowych, od 20 lat jest aktywnie związana z kreowaniem i komunikowaniem marek. W latach 2003-2011 wykładowca socjologii i PR w praktyce w Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie.

Była dyrektorem zarządzającym Grupy Eskadra i agencji LOKATIVO. Od 2017 roku CMO agencji Omnisense i Dyrektor ds. strategii Customer Experience w Schwitzke Górski, gdzie w oparciu o Design Thinking projektuje nowoczesny i wielowymiarowy CX dla takich marek jak Martes Sport, Media Expert, VOX, Makarun, Isto, Wojas, Inglot, Nakielny, Lancerto, Reporter Young, Coccodrillo czy Awiteks.

Zarządza zespołem badaczy definiujących inspirujące insighty. Specjalizuje się w biznesowym podejściu do zarządzania markami i przestrzeniami w branżach Retail i HoReCa.

Bierze udział w sesjach:

  • Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

    • Demokratyzacja konsumpcji, czyli taniej w czasach wysokich cen
    • Gdzie i jak chce kupować klient, czyli format idealny
    • E-commerce – technologia buduje wygodne nawyki
    • Jak daleko można spersonalizować ofertę i zlojalizować klienta?
    • Co sprzedaje: cena, promocja czy opakowanie?
    • Rola influencerów w budowaniu wizerunku marki
    • Wyzwania szefów firm FMCG w czasach ekonomicznej i emocjonalnej huśtawki

    Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

POWRÓT