Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

B C D G H J K L M N O P R S Ś T W Z Ż
Katarzyna Konkel

Katarzyna Konkel

CEO

Omnisense

Socjolożka, strateżka, ekspert badań jakościowych, od 20 lat jest aktywnie związana z kreowaniem i komunikowaniem marek.

W latach 2003-2011 wykładowca socjologii i PR w praktyce w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Była dyrektorem zarządzającym Grupy Eskadra i agencji LOKATIVO.

Od 2017 roku CEO studia badawczo-consultingowego Omnisense, gdzie w oparciu o Design Thinking projektuje nowoczesny i wielowymiarowy CX dla takich marek jak Martes Sport, Media Expert, VOX, Makarun, Isto, Wojas, Inglot, Medicine, Nakielny, Douglas, Lancero, Reporter Young czy Awiteks.

Zarządza zespołem badaczy definiujących inspirujące insighty. Specjalizuje się w biznesowym podejściu do zarządzania markami i przestrzeniami w branżach Retail i HoReCa.

Bierze udział w sesjach:

  • Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

    • Demokratyzacja konsumpcji, czyli taniej w czasach wysokich cen
    • Gdzie i jak chce kupować klient, czyli format idealny
    • E-commerce – technologia buduje wygodne nawyki
    • Jak daleko można spersonalizować ofertę i zlojalizować klienta?
    • Co sprzedaje: cena, promocja czy opakowanie?
    • Rola influencerów w budowaniu wizerunku marki
    • Wyzwania szefów firm FMCG w czasach ekonomicznej i emocjonalnej huśtawki

    Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

POWRÓT