Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

B C D G H J K L M N O P R S Ś T W Z Ż
Krystian Krystoforski

Krystian Krystoforski

manager ds. marketingu i PR

Biurkom Flampol Sp. z o.o.

Od początku kariery związany z branżą FMCG. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z marketingiem oraz wizerunkiem. Pracując dla przedsiębiorstw odpowiadał min. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, realizacji ogólnopolskich kampanii, opracowanie i wdrożenie modelu promocji poprzez wykorzystanie social media, współprace z influancerami. 

Od 2016 roku pełni funkcje menadżera ds. marketingu i PR marki ,,OryginalnySok’’. Odpowiedzialny za stworzenie brandu oraz opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji. Wdrożenie nowego brandu o nazwie ,, OryginalnaSpiżarnia’’ Koncentruje się przede wszystkim na pracy z klientami z sektora spożywczego oraz eventów.  

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu na kierunku menadżersko – prawnym ze specjalizacją menadżer ds. marketingu i PR. Prelegent kilku konferencji branżowych, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Absolwent wielu kursów i szkoleń z zakresu komunikacji.

Bierze udział w sesjach:

  • Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

    • Demokratyzacja konsumpcji, czyli taniej w czasach wysokich cen
    • Gdzie i jak chce kupować klient, czyli format idealny
    • E-commerce – technologia buduje wygodne nawyki
    • Jak daleko można spersonalizować ofertę i zlojalizować klienta?
    • Co sprzedaje: cena, promocja czy opakowanie?
    • Rola influencerów w budowaniu wizerunku marki
    • Wyzwania szefów firm FMCG w czasach ekonomicznej i emocjonalnej huśtawki

    Konsumenckie motto: tanio, online, blisko

POWRÓT