
Marek Złakowski
dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji
Jeronimo Martins Polska
Ukończył Akademię Ekonomiczną w Poznaniu w 1997 oraz International Management Program Insead w 2008.
Od początku swojej kariery zawodowej jest związany z Grupą Jeronimo Martins, gdzie zajmował się miedzy innymi audytem, kontrolingiem finansowym, zarządzaniem sklepami i wdrożeniem systemu informatycznego a jako dyrektor ds. Analiz Biznesowych, był zaangażowany w rozwój systemów analitycznych związanych z Analityką Klienta oraz programem Moja Biedronka.
Na obecnym stanowisku zajmuje się obszarami wsparcia i satysfakcji klienta, programem lojalnościowym, analityką zachowań klienta, badaniami rynkowymi konsumenckimi oraz e-commerce.
Bierze udział w sesjach:
-
Power of e-commerce
- Cyfrowa przyszłość zakupów oczami liderów
- Doznać metaversum, czyli e-commerce w nieustającej ewolucji
- Wygodna ścieżka zakupów, wygodne płatności, wygodna dostawa
- Dark stores zmieniają oblicze miast i e-handlu
- Liveshopping napędza sprzedaż online
- E-sklep z dobrym regulaminem i promocją
Power of e-commerce
- Żaneta Drzazga - dyrektor departamentu rolno-spożywczego, Europa Środkowo-Wschodnia, Business France, Ambasada Francji w Polsce
- Jakub Giermasiński - Digital Commerce Lead, Accenture w Polsce
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, dlahandlu.pl
- Michał Krowiński - współzałożyciel, dyrektor operacyjny, LISEK.APP
- Mikołaj Piaskowski - counsel, Baker McKenzie
- Bartosz Prokopowicz - Head of Q-Commerce, Glovo Polska
- Kay Weber - Services Delivery Director, Commerce Cloud, Salesforce
- Marek Złakowski - dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji, Jeronimo Martins Polska