
Mikołaj Piaskowski
counsel
Baker McKenzie
Mikołaj Piaskowski współkieruje praktyką Prawa Ochrony Konkurencji i Konsumentów w warszawskim biurze Baker McKenzie. Od ponad 18 lat specjalizuje się w prawie konkurencji, konsumenckim i pomocy publicznej. Reprezentuje klientów w licznych postępowaniach przed Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Sądem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Sądem Apelacyjnym, Sądem Najwyższym oraz Komisją Europejską. Wielokrotnie doradzał klientom z sektorów Retail i FMCG we wszelkich aspektach prowadzonej przez nich działalności. Często występuje w ważnych dla tych sektorów wydarzeniach będąc moderatorem, prelegentem czy panelistą dyskusji biznesowych i prawnych. Mikołaj Piaskowski jest rekomendowany przez międzynarodowe rankingi Chambers Europe, Legal 500 EMEA oraz Global Competition Review oraz Who’s Who Legal jako jeden z czołowych ekspertów prawa konkurencji w Polsce.
Bierze udział w sesjach:
-
Power of e-commerce
- Cyfrowa przyszłość zakupów oczami liderów
- Doznać metaversum, czyli e-commerce w nieustającej ewolucji
- Wygodna ścieżka zakupów, wygodne płatności, wygodna dostawa
- Dark stores zmieniają oblicze miast i e-handlu
- Liveshopping napędza sprzedaż online
- E-sklep z dobrym regulaminem i promocją
Power of e-commerce
- Żaneta Drzazga - dyrektor departamentu rolno-spożywczego, Europa Środkowo-Wschodnia, Business France, Ambasada Francji w Polsce
- Jakub Giermasiński - Digital Commerce Lead, Accenture w Polsce
- Edyta Kochlewska - redaktor naczelna, dlahandlu.pl
- Michał Krowiński - współzałożyciel, dyrektor operacyjny, LISEK.APP
- Mikołaj Piaskowski - counsel, Baker McKenzie
- Bartosz Prokopowicz - Head of Q-Commerce, Glovo Polska
- Kay Weber - Services Delivery Director, Commerce Cloud, Salesforce
- Marek Złakowski - dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji, Jeronimo Martins Polska