Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

B C D G H J K L M N O P R S Ś T W Z Ż
Piotr Kasperuk

Piotr Kasperuk

Business Development Director Poland, Czech Republic, Hungary & Slovakia

CCL Label

Piotr Kasperuk jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w sektorze FMCG. Od blisko 24 lat związany z branżą poligraficzną, a konkretnie produkcją etykiet i opakowań. Pionier rynku etykiet shrink sleeve w Polsce, które wprowadzał do naszego kraju od 2002 roku, kiedy większość przedsiębiorców nie wierzyła w powodzenie tej technologii z uwagi na wysoką cenę na etapie wdrożenia produktu. Obecnie etykieta shrink sleeve jest bardzo rozpowszechnionym sposobem znakowania i zabezpieczania produktów, a także jednym z najbardziej ekologicznych rozwiązań ułatwiającym recykling opakowań.

Absolwent wielu prestiżowych kierunków i elitarnych programów rozwojowych, takich jak: Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej w Akademii Psychologii Przywództwa; studia podyplomowe na SGH w zakresie kompetencji psychologicznych i negocjacyjnych; Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego; ICAN Institute.
W swojej pracy z ludźmi łączy najnowsze odkrycia z dziedziny psychologii i najwyższe standardy światowego przywództwa. Jest przekonany, że automatyzacja procesów jest jedynie drogą do lepiej zorganizowanego świata, ale nigdy nie zastąpi człowieka. Jako lider, Piotr współtworzy przyjazne miejsca pracy w połączeniu z zarządzaniem przez wartości. Tam gdzie inni widzieli zagrożenia - on widzi szanse. Człowiek do zadań specjalnych. Nigdy się nie poddaje w dążeniu do celu. Obecnie Piotr jest dyrektorem ds. rozwoju biznesu (Business Development Director) w CCL Label odpowiedzialnym za rynek polski, czeski, słowacki i węgierski.

 

Bierze udział w sesjach:

  • GOZ i ROP, czyli kluczowe skróty dla branży FMCG i handlu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    GOZ i ROP, czyli kluczowe skróty dla branży FMCG i handlu

    • System kaucyjny – elastyczny i skuteczny. Kogo warto naśladować, na czyich błędach się uczyć?
    • Jak mądrze redukować ślad opakowaniowy?
    • Case study, dobre praktyki
POWRÓT
FRSiH

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie