Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

B C D G H J K L M N O P R S Ś T W Z Ż
Szymon Mordasiewicz

Szymon Mordasiewicz

Managing Director, Consumer Panel Services GfK | Poland

Absolwent Wyższej Szkoły Handlowej, podyplomowych studiów na Uniwersytecie Jagiellońskim i studiów Executive MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. 

Od blisko 20 lat związany z branżą FMCG. Pracę rozpoczął w firmie Nielsen, do której dołączył w roku 2002. W latach 2012-2014 był odpowiedzialny za Business Development w regionie CEE oraz krajów bałtyckich, a w latach 2014 – 2018 pracował jako Dyrektor Zarządzający polską częścią Nielsena. Przez 16 lat pracy miał możliwość współpracy z szeroką grupą producentów oraz detalistów dostarczając rozwiązania promujące dalszy rozwój biznesu.

Pasjonuje się światem FMCG. Od stycznia 2019 związany z firmą GfK, gdzie objął stanowisko Dyrektora Komercyjnego Panelu Gospodarstw Domowych w Polsce. W tej roli jest odpowiedzialny za realizację długoterminowej strategii wzrostu oraz zapewnianie Klientom producentom i detalistom satysfakcji z dostarczanych rozwiązań oraz współpracy.

Bierze udział w sesjach:

  • Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki

    • Przekąski i napoje – produkty na kryzysowe pocieszenie?
    • Branża alkoholi po pandemii i podwyżce akcyzy – dobrze już było?
    • R&D – w jakim rytmie biją serca producentów żywności i napojów
    • Blisko konsumenta – innowacyjne pomysły na promocję marek i budowę nawyków konsumenckich
    • Puls branży alkoholowej – trendy, perspektywy, wyzwania
    • Słodko czy słono, czyli puls branży przekąsek

     

    Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki

POWRÓT