Lidia Krawczyk
Food Business Manager Poland
Compassion in World Farming
Od ponad roku pracuje na stanowisku Food Business Manager w Compassion in World Farming, międzynarodowej organizacji zajmującej się poprawą dobrostanu zwierząt hodowlanych. Pomaga korporacjom i producentom tworzyć ich strategię w zakresie dobrostanu zwierząt i włączać dobrostan w pakiet priorytetów CSR.
Jest absolwentką Ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim, a międzynarodowe doświadczenie w biznesie i zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz zarządzaniu projektami zdobywała w Hiszpanii i Holandii w dużych korporacjach, oraz prowadząc przez 8 lat własną firmę.
Jako Food Business Manager Poland & Central Europe w Compassion współpracuje z firmami sektora spożywczego w Polsce oferując edukację in-company, wsparcie biznesowe oraz techniczne w zakresie dobrostanu zwierząt, oraz organizując fora i inne wydarzenia budujące dialog i zaangażowanie różnych aktorów łańcucha dostaw związanych z produkcją zwierzęcą.
Prywatnie jest pasjonatką psychologii społecznej, nowych modelów ekonomii wartości, długich spacerów, przyrody i dobrej książki.
Bierze udział w sesjach:
-
#green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument
- Czy ESG to tylko obowiązki? Jakie korzyści biznesowe może przynieść firmom wdrażanie różnych aspektów strategii ESG (klimat, dobrostan, środowisko)?
- Co ESG oznacza w praktyce dla konsumentów? Jak skorzystają oni na nowych wytycznych dla firm i zmianach legislacyjnych UE?
- Dobrostan zwierząt, klimat, konsument w strategii firm spożywczych. Przykłady praktyczne
- Czy zrównoważony system żywnościowy jest odporny na wojny, kryzysy i globalne wstrząsy?
- ESG. Jak rządzący mogą wspomóc firmy spożywcze?
- Produkcja zdrowszej żywności wychodzi firmom na zdrowie. Jak branża spożywcza może wpłynąć na zdrowie konsumentów bez utraty zysków?