Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Lidia Krawczyk

Lidia Krawczyk

Food Business Manager Poland

Compassion in World Farming

Od ponad roku pracuje na stanowisku Food Business Manager w Compassion in World Farming, międzynarodowej organizacji zajmującej się poprawą dobrostanu zwierząt hodowlanych. Pomaga korporacjom i producentom tworzyć ich strategię w zakresie dobrostanu zwierząt i włączać dobrostan w pakiet priorytetów CSR.

Jest absolwentką Ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim, a międzynarodowe doświadczenie w biznesie i zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz zarządzaniu projektami zdobywała w Hiszpanii i Holandii w dużych korporacjach, oraz prowadząc przez 8 lat własną firmę.

Jako Food Business Manager Poland & Central Europe w Compassion współpracuje z firmami sektora spożywczego w Polsce oferując edukację in-company, wsparcie biznesowe oraz techniczne w zakresie dobrostanu zwierząt, oraz organizując fora i inne wydarzenia budujące dialog i zaangażowanie różnych aktorów łańcucha dostaw związanych z produkcją zwierzęcą.    

Prywatnie jest pasjonatką psychologii społecznej, nowych modelów ekonomii wartości, długich spacerów, przyrody i dobrej książki.

Bierze udział w sesjach:

  • #green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument

    • Czy ESG to tylko obowiązki? Jakie korzyści biznesowe może przynieść firmom wdrażanie różnych aspektów strategii ESG (klimat, dobrostan, środowisko)?
    • Co ESG oznacza w praktyce dla konsumentów? Jak skorzystają oni na nowych wytycznych dla firm i zmianach legislacyjnych UE?
    • Dobrostan zwierząt, klimat, konsument w strategii firm spożywczych. Przykłady praktyczne
    • Czy zrównoważony system żywnościowy jest odporny na wojny, kryzysy i globalne wstrząsy?
    • ESG. Jak rządzący mogą wspomóc firmy spożywcze?
    • Produkcja zdrowszej żywności wychodzi firmom na zdrowie. Jak branża spożywcza może wpłynąć na zdrowie konsumentów bez utraty zysków?

    #green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument

POWRÓT