
Maciej Zduńczyk
Customer Service Field Manager
CHEP
Doświadczony ekspert ds. budowania relacji z klientami w CHEP. Z ponad 10-letnim doświadczeniem, zarówno na poziomie krajowym, jak i europejskim. Obecnie zarządza zespołem jako Manager ds. Obsługi Klienta Krajowego, skupiając się na relacjach biznesowych i dostarczaniu najwyższej jakości usług. Wspiera klientów w budowaniu zrównoważonych i wydajnych łańcuchów dostaw. Jego pasją jest budowanie zaufania i zrozumienie potrzeb klienta.
Bierze udział w sesjach:
-
#green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI#green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument
- Czy ESG to tylko obowiązki? Jakie korzyści biznesowe może przynieść firmom wdrażanie różnych aspektów strategii ESG (klimat, dobrostan, środowisko)?
- Co ESG oznacza w praktyce dla konsumentów? Jak skorzystają oni na nowych wytycznych dla firm i zmianach legislacyjnych UE?
- Dobrostan zwierząt, klimat, konsument w strategii firm spożywczych. Przykłady praktyczne
- Czy zrównoważony system żywnościowy jest odporny na wojny, kryzysy i globalne wstrząsy?
- ESG. Jak rządzący mogą wspomóc firmy spożywcze?
- Produkcja zdrowszej żywności wychodzi firmom na zdrowie. Jak branża spożywcza może wpłynąć na zdrowie konsumentów bez utraty zysków?
#green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument
- Małgorzata Bojańczyk - dyrektorka, Polskie Stowarzyszenie Zrównoważonego Rolnictwa i Żywności
- Piotr Her - prezes zarządu, SuperDrob SA
- Natalia Janus - dziennikarka, PortalSpozywczy.pl, HorecaTrends.pl
- Lidia Krawczyk - Food Business Manager Poland, Compassion in World Farming
- Patryk Krężelewski - członek zarządu, Foodmakers Sp. z o.o.
- Sebastian Tołwiński - dyrektor ds. korporacyjnych i komunikacji w regionie Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej, Upfield
- Maciej Zduńczyk - Customer Service Field Manager, CHEP