Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

A B C D F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z
Piotr Her

Piotr Her

CEO

SuperDrob SA | LipCo Foods

Piotr Her jest absolwentem SGH w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł Magistra Ekonomii na kierunku Finansów i Bankowości. Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji UW oraz odbył studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH. Studiował również w HEC w Paryżu (CEMS Master), FUDAN University w Szanghaju oraz NTU w Tajpej. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 roku w departamencie klienta kluczowego Unilever Polska. Następnie był analitykiem giełdowym w Millennium Domu Maklerskim oraz Raiffeisen Banku. Zarządzał również aktywami w Opera TFI. Od 2010 do 2020 roku był związany z grupą BZ WBK (obecnie Santander Bank Polska).

Z grupą SuperDrob jest związany od 2015 roku, gdy został członkiem Rady Nadzorczej. Również od 2020 roku jest członkiem Zarządu CPF Poland S.A. gdzie odpowiada za finanse i zrównoważony rozwój. LipCo Foods to polska marka parasolowa, pod którą od 2024 funkcjonują wszystkie marki i spółki obecne dotychczas w ramach Grup Kapitałowych SuperDrob i CPF Poland.

 

Bierze udział w sesjach:

  • #strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania

    • Co napędza, a co stopuje polski biznes spożywczy?
    • Dynamiczna zmiana jako nowa norma: branża spożywcza zawsze w drodze: gospodarka, konsument, technologia
    • Żywność, produkcja, konsumpcja w czasach AI: technologie przyszłości, rozwój firm, zdrowie konsumentów
    • Zielona ekonomia w branży żywnościowej – zmiana, która wymaga zaangażowania

    #strategy trends: Co z tą żywnością, co z tą produkcją, co z tą konsumpcją? – biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania

  • #green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    #green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument

    • Czy ESG to tylko obowiązki? Jakie korzyści biznesowe może przynieść firmom wdrażanie różnych aspektów strategii ESG (klimat, dobrostan, środowisko)?
    • Co ESG oznacza w praktyce dla konsumentów? Jak skorzystają oni na nowych wytycznych dla firm i zmianach legislacyjnych UE?
    • Dobrostan zwierząt, klimat, konsument w strategii firm spożywczych. Przykłady praktyczne
    • Czy zrównoważony system żywnościowy jest odporny na wojny, kryzysy i globalne wstrząsy?
    • ESG. Jak rządzący mogą wspomóc firmy spożywcze?
    • Produkcja zdrowszej żywności wychodzi firmom na zdrowie. Jak branża spożywcza może wpłynąć na zdrowie konsumentów bez utraty zysków?

    #green trends: ESG w branży spożywczej: dobrostan zwierząt, klimat, konsument

POWRÓT