
Andrej Modic
founder, CEO, LokalnyRolnik.pl
Przedsiębiorca z 25-letnim doświadczeniem na rynkach Europy Środkowo Wschodniej (Polska, Słowenia, Chorwacja, Serbia).
Ukończył studia ekonomiczne na uniwersytecie w Ljubljanie, studia saksofonu jazzowego na Konzerwatorium Klagenfurt oraz podyplomowe studium zarządzania na Canadian International Management Institute w Warszawie w partnerstwie z Harvard Business School.
Jeszcze w trakcie studiów założył jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Słowenii Plenum, zajmującą się budowaniem portali i serwisów internetowych oraz reklama w Internecie. Do 2002 pełnił rolę dyrektora zarządzającego odpowiedzialnego za rozwój produktów oraz nowy biznes.
Na rynku polskim obecny od 2002 roku. Współzałożyciel i prezes TouchPoints Marketing Sp. z o.o., wiodącej firmy na rynku reklamy wewnętrznej (indoor), pracujących dla takich klientów jak Nivea, Unilever, Procter & Gamble, Coca Cola, Orange, Toyota itd. Pełnił również rolę dyrektora marketingu i sprzedaży odpowiedzialnego przede wszystkim za budowanie i utrzymanie relacji z klientami z rynku agencyjnego.
Jako Partner współtworzył dom mediowy Simple Media, zajmujący się planowaniem i kupowaniem reklam w mediach masowych oraz w Internecie.
Obecnie współtworzy platformę zakupową LokalnyRolnik.pl – pierwszy internetowy targ rolny w Polsce, ponieważ jest pasjonatem zdrowego trybu życia i wierzy, że każdy powinien mieć łatwy dostęp do dobrej żywności w uczciwych cenach.
LokalnyRolnik.pl już teraz zrzesza ponad 120 rolników i rzemieślników wytwarzających żywność w sposób ekologiczny lub tradycyjny bez użycia szkodliwej chemii. Docelowo dąży do zbudowania europejskiego ekosystemu wspierającego sprzedaż bezpośrednią dla rolników oferujących produkty zrównoważone i ekologiczne.
W LokalnyRolnik.pl pełni funkcję dyrektora zarządzającego, odpowiedzialnego za wdrożenie platformy internetowej i mobilnej oraz marketing.
Prywatnie muzyk jazzowy, zapalony żeglarz, student Kung Fu (stowarzyszenie Wing Tsun) oraz szef domowej kuchni.
Bierze udział w sesjach:
-
Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIRynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
- Rynek żywności roślinnej – potencjał, potrzeby, kierunek rozwoju
- Sieci handlowe a trend roślinny
- Neutralność klimatyczna a transformacja przemysłu spożywczego
- Konsumenci na diecie: wegetarianie, weganie, fleksitarianie
- Roślinna półka w sieciach handlowych
Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
- Iga Czubak - prezes, Apollo Roślinny Qurczak®
- Artur Gajewski - Marketing and R&D Director, Shareholder, Purella Superfoods
- Jan Kisielewski - Head of Foresight, Żabka Polska
- Mateusz Kowalewski - prezes zarządu, Hortimex Sp. z o.o.
- Karolina Kubara - wiceprezes, Kubara Sp z o.o., współwłaścicielka marki Dobra Kaloria
- Andrej Modic - founder, CEO, LokalnyRolnik.pl
- Maciej Otrębski - Strategic Partnerships Manager, RoślinnieJemy
- Sebastian Tołwiński - dyrektor ds. korporacyjnych i komunikacji, Europa Środkowo-Wschodnia, Upfield Polska
-
Foodtech i Retailtech – innowacje i strat-upy zmieniają obraz rynku
- Akwaponika i farmy miejskie – czyli ultralokalna żywność także z miast
- Aplikacje, dane, chmura łączą klienta i sklep
- Sklepy autonomiczne, vending, nanoplacówki
- Kasy samoobsługowe, wirtualne przymierzalnie i asystenci
- Przegląd foodowej i retailowej sceny start-upowej
Foodtech i Retailtech – innowacje i strat-upy zmieniają obraz rynku
- Magdalena Brzózka - redaktor prowadząca, portalspozywczy.pl, horecatrends.pl
- Piotr Grabowski - współzałożyciel, FoodTech.ac.
- Krzysztof Klincewicz - kierownik projektu, Consumer Engagement Labs, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski
- Mateusz Kowalczyk - Co-Founder, CEO, aplikacja Foodsi
- Milda Kraużlis - kierownik programu RIS, EIT Food
- Rafał Kunicki - CEO, PROTEINrise Sp. z o.o.
- Ola Lazar - współzałożyciel, FoodForward
- Piotr Lubiewa-Wieleżyński - Sales Development Director, Carrefour Polska
- Andrej Modic - founder, CEO, LokalnyRolnik.pl
- Bartłomiej Rak - założyciel, Rebread