Forum Rynku Spożywczego i HandluForum Rynku Spożywczego i Handlu

Prelegenci

B C D G H J K L M N O P R S Ś T W Z Ż
Sebastian Tołwiński

Sebastian Tołwiński

dyrektor ds. korporacyjnych i komunikacji, Europa Środkowo-Wschodnia

Upfield Polska

Od prawie 20 lat pracuje w przemyśle produkcji żywności i produktów szybkozbywalnych - w obszarach żywności pochodzenia roślinnego, olejów i tłuszczów, słodyczy, alkoholu, napojów, nabiału, lodów, a także w handlu. W firmie UPFIELD, która jest największym na świecie producentem żywności pochodzenia roślinnego, odpowiada za sprawy korporacyjne w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pracował także w Ferrero, Grupie Żywiec (Heineken) i Metro Group. Od 2016 roku jest Członkiem Rady Nadzorczej Polskiej Federacji Producentów Żywności, w latach 2015-2020 był członkiem Stowarzyszenia Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych, współtworzył także Polską Koalicji ds. Zrównoważonego Oleju Palmowego i był liderem zespołu zajmującego się aspektami zdrowotnymi. Ekspert ds. wpływu żywności na zdrowie, planetę i dobrostan zwierząt. Intensywnie sprzeciwiał się wprowadzeniu do przepisów europejskich poprawek nr 171 i 165 do Rozp. UE 1308/2013, które dyskryminowały żywność pochodzenia roślinnego i były sprzeczne ze strategiami Komisji Europejskiej „Green Deal i „Farm to Fork”. Fleksitarian i entuzjasta diety fleksitariańskiej. Propagator naukowej wiedzy o żywności i czytania etykiet na produktach żywnościowych. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej i Podyplomowych Studiów Polskiej Akademii Nauk. 

 

Bierze udział w sesjach:

  • Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie

    • Rynek żywności roślinnej – potencjał, potrzeby, kierunek rozwoju
    • Sieci handlowe a trend roślinny
    • Neutralność klimatyczna a transformacja przemysłu spożywczego
    • Konsumenci na diecie: wegetarianie, weganie, fleksitarianie
    • Roślinna półka w sieciach handlowych

    Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie

POWRÓT